Popular Posts

Vrijeme je za pjesmu

Pjesmu je napisao neki čovjek koji sebe smatra amaterom pjesnikom i zamolio me da je objavim.

Pisac ili lisac




Ne znam ja kako da pišem knjige
kada imam ja velike brige
 dal da pišem i duboko dišem
il da palac kao beba sišem

pisao bih ja knjige mnoge
al bih prvo trebo kušat neke droge

zašto trošit droge,
kada su tu knjige mnoge
možda tada dođe inspiracija
a rezultat bi bio sigurna garancija

ma šalio sam se malo
jer to mi je prvo na pamet palo

ma imam ja mnogo tema
al me zeza ona školska trema
 ako uzmem jedan leksilijum
mogao bih pasti u delirijum

a da krenem s rakijom il vinom
imao bih ja problema s ovim štivom

kad bih znao da će me sad krenut
bojim se započet,mogao bih skrenut
 moje pjesme ne bi niko čito
pa što da ih pišem,to sam se ja pito.

Pošto nisam pjesnik ali ni bolesnik
nisam ja ni pisac već obični lisac
 situacija je takva izbora ja nemam
za pisanje pjesme ja se evo spremam

šta je meni bolje radit
pisat pjesme ili čerpić vadit
ili za novac cvijeće sadit
ili pisat moje pjesme
pored neke hladne česme

nekima će se ova pjesma zgadit
ali priznajte moram nešto ja zaradit 
ma svašta sam ja u životu piso
al bilo me stid pa sam sve izbriso

nema smisla više čitaoce varat
neću više pisat probleme vam stvarat

Zato pozdrav svim ženama ovog svijeta
vidimo se akobogda mi na moru ovog ljeta.
Pored vas ću ja da pjesme pišem
dok vas gledam sa smješkom da uzdišem.

Tags:pjesme,pisac,pjesnik,


No comments:

Post a Comment

SMS,business,marceting

http://businessbankmoney.blogspot.com/ http://pceladajemed.blogspot.com/